Sunday, August 12, 2012

Armastus esimesest silmapilgust

Kõigepealt tahaksin tänada neid, kes saatsid mulle igast toredate soovidega sõnumeid. Veel tänaks Tamsalu tantsulaagri korraldajaid, et mul oli võimalus veeta oma viimased 10 päeva Eestis tantsides ja Bom-Bomi rühm, aitäh et muutsite selle nädala väga ägedaks oma naljadega. Muidugi ka TG ÕE liikmeid, kes tegid mulle ükspäev üllatusvisiidi ja kõiki teisi armsaid söpsusi, kes tulid reede õhtul kontserdile! Ja muidugi ei saa mainimata jätta toda vinget seltskonda, kes tuli mind lennujaama ära saatma plakatite, shampuse ja purgi kurkidega. AITÄH!

Aga siis Šveits ... siin on lihtsalt võrratult ilus. Kui hakkasime Zürichisse maanduma ja aknast välja vaatasin, olid silmad suured, 'siin ongi nii kaunis kui piltidelt näinud olen?'. Jah, siin ongi nii võrratult kaunis, isegi veel kaunim kui piltidel.
Lennujaamas juhtus see mida ma ka kartsin, ei tundnud mina oma uut onu ära, ega ka tema mind. Kui koju jõudsin, pakkisin mõned asjad lahti, sõime natukene ja siis läksimegi minu uue tädi Kathrina juurde. Siin on täiesti tavaline, et igakord kui kokku saadakse surutakse kätt ja siis põsemusid paremale, vasakule ja paremale põsele. Ära minnes toimub sama protseduur. Seal mängisime siis veidike võrkpalli, ma muidugi suutsin ühe korra palliga hostisale vastu vahtimist panna, kogemata muidugi. Söök oli imehea.
Õhtul läksime õe Dominiquega Berni, seal oli mingi tänavapeo taoline asi. Öösel koju jõudes olin rampväsinud, nii kui voodisse sain, magasin ka kohe. Õnneks sellele perele meeldib hommikuti kaua magada, niiet hommikusöök oli alles kell 11.
Tunne on selline, et olen siin mingi nädalasel puhkusel mitte et jään siia natuke vähem kui aastaks.
Suhtlemisega on nii, et kui pere räägib toda õiget saksa keelt, siis ma saan aru ja vastan siis saksa-inglise seguga.
Armastan Šveitsi!
Nüüd kohe varsti Berni ujuma. Järgmist blogi võib oodata äkki kolmapäeval, kui mul juba esimeses trennis ka käidud! ;) Tsau!

No comments:

Post a Comment