Tuesday, August 21, 2012

Nädalavahetusest

Reede õhtul käisime siis tiimikaaslastega bowlingut mängimas. Üks tüdrukutest küsis, et kas meil Eestis on ikka bowling olemas. Ma arvan, et kui olime pärast bowlingu mängimise lõpetanud, siis ta ei kahelnud selles enam väga :D
Laupäev, pühapäev olid siis terve päev trennid ja väljas oli üle 30 kraadi sooja. Laupäeva õhtul oli meil mäng ka, kahjuks ei oska öelda kellega täpselt. Igastahes me võitsime 2:1. Pärast läksime välja sööma ka, õnneks klubi maksis toidu eest, joogi eest pidime ise tasuma. 1,5 liitrine vesi maksis juba 9.20 franki.
Pühapäeval oli pärastlõunane trenn koos Swiss Mobiliar liigas mängivate naistega, omaette tase ikka. Ja hokiga seoses veel üks "lahe" asi - ma suutsin inglise keeles ründaja ja kaistja segi ajada ja siiani olen mänginud siis kaitses, aga ma ei kurda, siiani on olnud täitsa okidoki.
Eile pärastlõunal avastasin, et on 20. august, mis rikkus ära mu plaani varakult magama minna ja ennast välja puhata, kuna mõtlesin lubada endale midagi Eestimaist - film "Siin me oleme!" koos mu lemmikute Tiina kommidega. soo gooood ! :)

No comments:

Post a Comment