Thursday, August 16, 2012

Viimaste päevade kokkuvõte

Nii, ongi juba kätte jõudnud aeg, kus ma ei viitsi enam siia kirjutada :D aga ma püüan ikka Teie pärast seda blogimist jätkata :P

Kõigepealt, siis trennist ...
Trenn oli super, täiesti fantast. Kõik olid väga sõbralikud ja toredad. Trenn ise algas sellega, et jooksime väljas end soojaks, siis tegime veel väljas igasuguseid jooksuharjutusi. Väljas olime kuskil 20-30min, siis läksime sisse. Seal läks kõigepealt omavahel söötmiseks ja pärast tulid igasugused harjutused, mis enamus olid juba kõik tuttavad. Treenerid on väga lahedad, rääkisid muidugi šveitsi saksa keeles, kuid sain enamjaolt aru (ma ei tea, mis mul viga on. Enne siia tulekut arvasin, et ma ei saa mitu nädalat millestki aru, aga okei..). Üks tüdruk sealt võistkonnast käis eelmine aasta vahetusõpilaseks USAs, niiet leidub vähemalt üks inimene kes oskab seal väga hästi inglise keelt ja teab ka mida ma siin olles tunnen. Esimesed võistlused peaksid olema 23. septembril.
Kuid oma endist, Tamsalu tiimi igatsen siiski. Seda tiimi, ei suuda keegi asendada!

2päeva olen ka juba käinud keelekursustel ...
Seal kursustel on päris huvitav seltskond koos, meid on kokku 10 ja rahvast on nii Norrast, Soomest, Ecuadorist, Mehhikost, Hiinast, Jaapanist, Venezuelast ja Taist. Inimesed kõik väga lahedad ja toredad. Seoses keelekursustega tegin eile oma kõige noorema õega intervjuud. Küsimus oli, et kas sul on õdesid/vendi ja kui, siis palju? Tema siis vastas – 3 õde, sina oled ju ka nüüd minu õde! :) Kas pole mitte armas?

Hmm, mis veel?
Aaaa, kuidas ma võisin unustada. Eile käisime õe ja tema poisiga siin suhteliselt kodu lähedal ujumas. Nemad kutsuvad seda kohta miskipärast järveks, tegelt on see jõgi. Ja siis nemad ühel hetkel „okei, lähme hüppame nüüd sillalt ka alla“. Ma ikka pidin mitumitu korda üle küsima „Te nagu päriselt ka hüppate siit alla?“ Ega ma vist ennem ei uskunudki neid, kui nägin oma õde sealt sillalt vette hüppamas. Aga hüpe ise oli lahe, soovin veel seda kindlasti teha.

Tunne on selline, et oleks siin nagu juba pikemat aega olnud, kuigi tegelikult pole nädalatki veel täis. Ja järgmise postituse püüan teha siia esmaspäeval, tõesti püüan.
 
 sild, kust siis hüppasime :)

Ja E4 Väli soovis tervitusi, seda ikka saab! ;D

No comments:

Post a Comment