Wednesday, September 26, 2012

Sonderwoche, esimesed mängud, München

Eelmine nädal läksin kooli, kuigi koolis käimiseks seda nimetada ei saa. Meil oli Sonderwoche, see tähendab, et esimesel päeval olime Bernis, teine päev käisime Bundeshausis, nägime kuidas riigivalitsus töötab ja millistes tingimustes. Pärast seda käisime Einsteini muuseumis, mis oli ka üsna huvitav. Ülejäänud 3 päeva söitsime kanuudega kohalikus jöes. See oli supper. Päike küttis mönusalt, loodus ümberringi imeilus. Selline teistmoodi nädal oli köikidel klassidel ja tegid ka erinevaid asju. Möni klass käis näiteks Amsterdamis ja möni Berliinis. Klass ise on üsna tore, önneks pole ma seal ainus uustulnuk, vaid on ka üks tüdruk Saksamaalt, kes kolis Sveitsi 3 kuud tagasi ja ei möista ka väga seda sveitsisaksa keelt. Jess!
Laupäeval mötlesin terve päeva magada ja puhata, aga kus sa sellega. Kui end löunapaiku voodist välja vedasin, siis oli ödedel juba plaan Berni shoppama minna, ega ma ei saanud ka ju siis minemata jätta :P Öhtul läksime peretuttavatele külla, päris lahe oli. Hostisa mainis neile, et töin Sveitsi tulles Eesti shokolaadi ka ja neile väga maitses. Sellepeale oli ühel mehel silmad pärani ja küsis minult: "Teil on Eestis shokolaadi???". Kusjuures too sama mees oli kunagi oma lapsepölves erinevate maade rahasid kogunud ja tal oli ka üks Eesti münt. Mina polnud sellist vist varem näinud, münt oli 2kroonine ja aastast 1930. Lahe!
Ja pühapäeval siis mängud. Mul nii kahju, et üle ei kandnud, olin nii veendunud et kannab ikka üle .. a mis seal siis ikka. Me vöitsime mölemad mängud. Esimene 2:1(RK Belp) ja teine 5:3(UHC Thun). Oma mänguga üldse rahule ei jäänud, natuke raske oli ka - tuli mängida tüdrukuga, kellega polnud varem kordagi kokku mänginud. Aga see selleks. Tiimina ei tulnud ka meil oma mäng välja. Vastased polnud teab mis rasked, kuid eksisime ise nii palju lihtsates olukordades. Kuid seekord siis nii, vöidud käes - see vast pöhiline. Loodetavasti saame järgmine kord oma mängu paremini käima ja näitame, mis puust me tegelikult tehtud oleme;) Aa ja teiseks mänguks olin harjunud sellega, et ei pea kohe väljakule jooksma, kui keegi vahetusse tuleb. Meil siin veidi rohkem mängijaid :P
Ja ma pole vist teile ka seda maininud, et need tüdrukud kellega mind algselt mängima pandi, enam meie vöistkonnas pole :(  3 tüdrukut läksid üle SML-i ja üks tüdruk teatas ühes trennis, et tema enam saalihokit ei mängi, et motivatsiooni puudus ja tervis vist pole ka köige parem. Kahju :(
Aga nüüd esmaspäeva löunast olen Münchenis. Tulin vanatädile külla ja mis seal salata, Oktoberfest ju ka käimas :P  Olen varem juba siin käinud, nii Münchenis kui ka Oktoberfestil, kuid see oli juba päris mitu aastat tagasi.
Homme öhtuhilja olen juba kodus tagasi, aga täna öhtul veel viimast korda Oktoberfestile ;)

No comments:

Post a Comment