Wednesday, October 31, 2012

Ja veel teile veidi tühja loba ...

... sest midagi väga uut teile rääkida pole, kerge rutiin on tekkinud.

Neljapäeval suutsin juba korralikult sisse magada ja ärgates polnud ka kõige parem enesetunne. Otsustasin koju jääda, kuna neljapäeval polnud palju tunde ka. Tol hetkel olin unustanud, mida kõike ma pean tegema järgmisel päeval kooli minnes. Tegelt polnud asi üldse nii hull, kui arvasin, pidin vaid oma rohelisse vihikusse kirjutama millal puudusin, miks puudusin, millistest tundidest puudusin ja selle klassijuhatajale andma.
Esmaspäeval rääkis klassijuhataja, et me hilineme tundidesse liiga palju (mina pole kordagi hilinenud!  No olguolgu, üks kord hilinesin, aga ainult sellepärast et suutsin kooli peal ära eksida ja ei leidnud enam klassi üles). Igatahes, kui selline hilinemine jätkub, siis peame ühel laupäeval kooli minema. Jaaaa nii tulebki too Šveitsi täpsus.

Meeste MM-i kohta on uudiseid veidi. Too tüüp, kellega ma seda kirjavahetust pean seoses selle vabatahtliku tööga jne, rääkis vahepeal siis oma mingi bossiga, et kas sobib see Eesti koondise giidi töö mulle anda. Boss arvas, et ei sobi, kuid tahavad ikka mind sinna terveks nädalaks appi. Sain aru, et midagi statistikaga tegelema, igatahes pidin palju mänge nägema. Ja lubati, et Eesti koondist näen ka! :)

Märkmeid:
*Kui tunnis antakse mingi iseseisev töö, siis minnakse seda tavaliselt kuskile kooli peale tegema.
*Teietamine on vastastikune - õpilased teietavad õpetajaid ja õpetajad teietavad õpilasi.
*Ma löön kaa koolis laineid lausega: "Anna, anna õlu üle Ülo õe õla!".
*Mitte ainult kohalikud oskavad küsivad kohati üsna ... koomilisi küsimusi, vaid seda oskavad ka eestlased - "Kas meil on nüüd sama aeg? Me keerasime kella tund aega tagasi!" Aga jaa, Šveitsis keeratakse ka kella :D

Homme kooli pole, päris täpselt ei saanudki aru miks. Inglise keele õpetaja ütles, et õpetajad lähevad teistesse koolidesse teisi tunde vaatama jne. Kuid kooli pole tervel Berni kantooni gümnaasiumi osal, ei tea siis. Aga üks puhkepäev kulub küll ära, mitte et ma jõusaalist pääseksin :P

Aaa, ja meil on kaa lumi, vähemalt mingid jäänused on veel järgi. Kuid kui seda veidi rohkem oli, siis sai ikka õega memm valmis tehtud! :)
Jaa küsimused ja ettepanekud millest veel siin kirjutada on vägagi teretulnud, sest nagu näha, siis ei leia ma enam palju põnevat, mida teile kirjutada.

Liebe Grüsse,
Marian

6 comments:

  1. kas ma olen natukepalju juba välismaal olnud või milles probleem , aga sellest lausest ma ei saa mõhkugi aru.. :S:D *Mitte ainult kohalikud oskavad küsivad kohati üsna ... koomilisi küsimusi, vaid seda oskavad ka eestlased - "Kas meil on nüüd sama aeg? Me keerasime kella tund aega tagasi!" Aga jaa, Šveitsis keeratakse ka kella :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kartsingi, et see jääb segaseks, ega mu asjade seletamisvõime eesti keeles langeb iga päevaga :D
      Meil Šveitsis on kell Eestiga võrreldes üks tund taga, kuid pärast kella keeramist arvas ema, et nüüd meil on sama aeg,et nemad ju keerasid kella :D a me tegime kaa seda :D
      Sul ka üks tund taga, eks?

      Delete
    2. hhaha:D selge:D mul ka jep 1 tund taga, jejeje :)

      Delete
  2. 1 november on katoliiklikes kantonites püha (ehk midagi riigipüha taolist. Kantonipüha?), mis suht sama, mis hingedepäev ehk 2 november Eestis. Ainult, et nemad siin saavad vaba päeva...

    ReplyDelete
  3. Oookaay, mul pere ei teadnud midagi sellest vist, kuna ka imestasid miks lambist kooli pole :D

    ReplyDelete