Wednesday, February 13, 2013

Märkmepaberid on toredad asjad !

  • Kontrolltööd ja muud tähtsad/arvestuslikud tööd pannakse paikka semestri alguses, ainete esimestes tundides. Seega õpilased teavad juba praegu, millal juunis mingi töö tulemas on.
  • Feebruari alguses selles suusalaagris küsiti minul päris palju, kas Eestis käiakse ka klassiga erinevates laagrites. Näiteks suusalaagrites või matkalaagrites jne. Siis ma avastasin, et ei käi me ju kuskil terve klassiga kuskil nädalaks ajaks. Sellest on kusjuures natuke kahju.
  • Õpilased tavaliselt tunnis tahvli juures ei käi, kord kuus võib-olla mingis tunnis õpetaja kutsub.
  • Tunni ajal mingit klassist väljaskäimist ei ole.
  • Tunnis telefone ei näpita, muusika kuulamisest ei saa juttugi teha.
  • Õpilased vaidlevad väga harva õpetajale vastu. Väga harva. Nad ei ütle isegi siis midagi kõva-häälega välja, kui õpetaja tahab ühel päeval töö teha ja sel päeval on juba 1-2 tööd tulemas.
         Ühesõnaga õpetajaid respekteeritakse, mida Eestis (nagu ma uudistest lugenud olen) kohtab üha vähem.
         Ainult matemaatika tunnis pole korda, seal täielik korralagedus. Ma tunnen end seal tunnis päris koduselt kohe. :D
Tundides vaadatakse hästi palju teemaga seotud filme või videoid.
  • Siin on ka Vastlapäev. Bernis tähistatakse seda 32. korda. Ja Bernis tähistatakse seda neljapäeva, reede ja laupäeva õhtutel Berni tänavatel. Et nagu karneval erinevate kostüümide ja asjadega. Lähen reede õhtul vaatan, mis toimub. :P 
Kuid Baselis on see traditsioon juba paaalju palju vanem ja suurim pidustus on seal ka. Kuid seal tähistavad teisipäeva (19.02) varahommikul umbes kell 3 hakkab peale. Ma pole täpselt arusaanud mis seal toimub, tahaks kaema minna, kuid mul on kool. Neil seal järgmine nädal vaheaeg, kuid mul ju see juba läbi. :( Niuks.



Jaaa kõige armsamat homset sõbrapäeva teile, mu armsad söpsud !! :)

 http://www.hiren.info/desktopwallpapers/size/?animals/puppy-with-rose-in-mouth=800x600.jpg

3 comments:

  1. oot,oot,aga kes koolis hoki ülekandeid mobiilist jälgis,ahh:D

    ReplyDelete
  2. Auf Deutsch ist Februar. Sorry Liisu, läks sassi noh :D
    Ema, ma lihtsalt tean juba neid nippe, kuidas mitte vahelejääda. Olen natukene praktiseerinud, teadsa :D

    ReplyDelete